kennelaglaias

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Aglaia´s - 7 april 2011 21:14

... har jag haft idag med pälsarna!

Åkte upp till min svägerska på fm och vi begav oss ut med alla odjuren på en långpromenad och det var uppskattat minst sagt, de sprang som galningar & hittade diverse härliga "vattendrag" att bada i =)


De sov gott under mitt em pass på jobbet och direkt när jag var klar där kl 19 åkte jag in till IKEA parkeringen för att träna hårda spår med Hanto.

Har ett nytt träningsupplägg som jag ska testa på honom för att se om jag kan få honom lite mera noggrann, speciellt med vinklarna, så efter ett litet "terapisnack" med Martin var det bara att sätta planen i verket..


Efter 3 hårda spår åkte jag med alla hundarna till grusgropen & tog en vända innan mörkrets inbrott.. De hade gott om spring i benen så det var skönt att bara promenera omkring i ensamheten mitt ute i ingenstans & se dom härja fritt.


Väl hemma, nedsjunken i tv-soffan ligger jag nu med 4 trötta & mätta pälsar =)


Imorn är det jobb igen, sen hem & packa för en liten snabbsemester. Åker ner till min underbara vän Lotta i Helsingborg för att bara mysa lite med henne & barnen. Ska bli så himla mysigt! Antar det även blir lite träning, så jag bloggar väl efter helgen igen.. ska även se om Bonnas gamla husse & matte har tid med ett besök, kan tänka mig det blir ett kärt återseende =)


Önskar Er alla en fantastisk vårhelg!

//M

Ovido - Quiz & Flashcards