kennelaglaias

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Sista inlägget för 2010

Av Aglaia´s - 30 december 2010 22:04

Ja kära vänner, då är vi snart inne på årets sista dag... Nytt år väntar runt hörnet, med nya spännande utmaningar & upplevelser!


2010 har för mig varit ett bra år! Hanto klarade sitt BH-prov, BSL1 titeln samt SM-GULD BSL på Boxer-SM   Förhoppningen på en IPO1 fanns ju, men jag fick ställa in den tävlingen pga kennelhosta..

Vi har haft några träningsläger & det har varit väldigt lärorikt & uppskattat!

Colt & Elva har flyttat in i familjen och jag ser positivt på framtiden!


Några Aglaia´s ekipage har varit ute på tävlingsbanan under året & det är så himla skoj att följa allas framsteg! Jag hoppas på att få se mera under 2011!


Tävlingsplaneringen är i full gång för kommande år & kalendern börjar se rätt full ut.

Först ut dock är lydnadslägret med Jimmy Söderbäck i januari   vilket jag ser fram emot! Vi är i skrivande stund 9 ekipage som kommer att delta och jag hoppas givetvis på att flera hänger på!


Flera läger kommer under året att planeras, både skydd & spår och all info kommer som vanligt ut på hemsidan samt facebookgruppen Aglaia´s träningar & läger!


Jag vill avsluta detta år & inlägg med att rikta ett stort TACK till några speciella personer... SÅ TACK:

Johanna & Daniel (så klart) på Rottkaisers Kennel i Arvika: Ni har kommit att bli mina allra närmsta & bästa vänner under året som har gått! Tillsammans har vi gått igenom massor, stöttat, gråtit & skrattat tillsammans, bollat tankar & tränat. Jag är så oerhört tacksam för ALLT ni har gett mig, Hannes & mina hundar och framförallt vill jag säga TACK för att Ni har blivit en del av min familj   

Anna på Kennel ProSport, för all support & träning med Hanto under sommaren inför SM och att du har varit ett fantastiskt bollplank under vintern med Colt! Det betyder fantastiskt mycket för mig!

Emelie (ägare till Blaze & Daphne) för att Du har funnits för mig som en nära vän, som jag har kunnat prata med, ventilera med & för att Du & Magnus öppnat Er gäststuga för mig, Hannes & mina hundar, när vi behövt en paus   

Micke & Cia för att Ni gav min älskade Iza en fantastisk sista höst & fanns med hela vägen & stöttade mig i mitt beslut att låta henne somna in!   

Daniel för att du har vart en nära vän under hela hösten & bara funnits för mig i vått & torrt!

Ewa min älskade vän som jag saknar enormt mycket, trots att du "bara" flyttat till England... trots avståndet har du alltid funnits för mig & alltid stöttat mig och gett mig glädje & vänskap!

Jill min kära uppfödare som stöttat & supportat mig & Hanto på vägen upp!

Peter för all din tid, träning & engagemang i mig & Hanto. Du har gjort ett fantastiskt jobb med både mig & Hanto och jag är så tacksam över det!


Det finns massor av personer jag skulle kunna nämna, men dessa är speciella för mig & kommer ALLTID så att vara & betyder mycket för mig, så TACK säger jag till Er!


Nu blickar vi framåt, 2011 väntar på oss alla & jag önskar Er ALLA ett Riktigt Gott Nytt 2011! Må det nya året bringa Er lycka & framgång!


 


// Mari

 
 
Ingen bild

Lotta

30 december 2010 22:48

Gott Nytt År, gumman!! Kram på dej!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aglaia´s - 8 oktober 2011 17:33

Ja, Trissan & Jan i Göteborg är numera officiella kändisar hos Svenska Spel! Ett Stort Grattis till Jan & Trissan för att Ni ger rasen sådan fin reklam i media!   video platformvideo managementvideo solutionsvideo player   ...

Av Aglaia´s - 14 september 2011 20:08

Rapporterna strömmar in från C-kullens nya hem och det är så himla skoj att läsa om deras upptåg, bravader & framfart i livet! Träningen har påbörjats av en del, lydnad, spår & sök och det ska bli så fantastiskt skoj att följa dem vidare!   Ida...

Av Aglaia´s - 5 september 2011 20:57

Idag var det dags att flytta hemifrån... Kl 19 var det dags för veterinärbesöket vilket alla barnen skötte alldeles galant! Så sociala & duktiga hela högen   Väl hemma igen var det dags att börja ta emot folket. Hela dagen har det gått i ett och ...

Av Aglaia´s - 29 augusti 2011 19:31

Nu är det snart dags för de små underbara att flytta hem till sina nya familjer! Tiden har gått enormt snabbt och idag är dom 7 veckor! Om en vecka är det dags för veterinärbesök & samma dag börjar några att flytta!   Här kommer veckans bilder på...

Av Aglaia´s - 23 augusti 2011 19:48

ÄNTLIGEN KOMMER DET UPP LITE NYA BILDER!!! Presenterar STOLT de 9 små underverken..                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards